COVID-19 Ważne informacje.

Wspólnie dbajmy o nasze bezpieczeństwo.

W Autoryzowanym Serwisie Volkswagena AUTOCENTRUM KIELCE każdego dnia dbamy, by środki bezpieczeństwa były utrzymane na najwyższym poziomie. Obecnie nasi pracownicy stosują specjalne, rygorystyczne procedury, rozszerzone o regularną i skrupulatną dezynfekcję tych stref, z których korzystają klienci. Staramy się, by proces obsługi odbywał się bezdotykowo, w wymaganej odległości.

W salonie znajdują się obecnie taśmy, sugerujące zachowanie dystansu, a dla klientów dostępne są płyny do dezynfekcji rąk.


Specjalne środki bezpieczeństwa dotyczą też zabezpieczenia auta: po przyjęciu samochodu do Autoryzowanego Serwisu Volkswagena, zabezpieczana jest folią dźwignia zmiany biegów oraz kierownica. Dodatkowo części te wraz z kluczem podlegają dezynfekcji przed wydaniem samochodu.


Ponadto w naszym serwisie oferujemy usługę door-to-door, czyli odbiór samochodu ze wskazanego miejsca oraz/lub dostawę pod podany adres po wykonanej usłudze.


Zgłoszenia usterki można dokonać za pośrednictwem telefonu, e-maila lub formularza kontaktowego. Należy wówczas przekazać niezbędny zakres danych obejmujący:


-numer nadwozia samochodu, w którym stwierdzono awarię,


-datę wystąpienia awarii,


-przebieg samochodu w chwili wystąpienia awarii,


-opis awarii / niesprawności.


Podczas wizyty w naszym salonie/serwisie pamiętaj o dezynfekcji rąk, stosowaniu maseczki ochronnej oraz zachowaniu odpowiedniego odstępu od innych osób znajdujących się w pobliżu!